PUNT D’EQUIPAMENT

Des de l’AFA us oferim aquest punt d’intercanvi/venda d’equipament escolar (xandall, bates i dessuadores), és un espai exclusiu per les famílies sòcies.

La proposta consisteix, oferir un espai on poder anunciar/informar de la roba /equipament de l’escola que ja no en feu ús, per tal de poder vendre’ls o intercanviar amb altres famílies. Si el que us interessa és adquirir alguna peça de roba només cal consultar les ofertes.

Per poder fer ús d’aquest espai, cal tenir presents els següents punts:

• Els productes oferts han d’estar en bon estat.
  • L’AFA no es responsabilitza de l’estat de la roba. La funció de l’AFA és oferir aquest espai com a eina on poder realitzar i facilitar l’intercanvi/adquisició.
  • Si decidiu adquirir algun producte, les dues persones interessades haureu de quedar pel vostre compte i acordar l’intercanvi/venda.